Vreau telefon

Venerabilul meu W200 e din ce în ce mai uzat, fizic şi moral, trecut de 2 ani, şi vreau să-mi iau un telefon nou. Eu am doar câteva cerinţe: bluetooth, card, muzică, radio, ecran mare, preferabil 320 pe 240, foarte fiabil şi fără clapă. A, da, şi un design decent, elegant. Eeeee… am căutat eu un asemenea telefon pe siteurile de la Nokia şi SE şi n-am găsit mai nimic care să-mi convină. Toate pline de brizbrizuri, toate cu camere foarte avansate, nu am găsit domne nici unul care să îmi placă şi mie. Nu caut ceva „superfensi”, vreau ceva care să-mi placă. Şi până acum singurul care mi-a plăcut a fost ăsta. Poate cineva să-mi ofere alternative sănătoase, preferabil la ofertă Vodafone?

6 răspunsuri to “Vreau telefon”

  1. K770i am eu, ce sa zic, sunt multumit de el in mare. Sunt probleme la mufa, ca la orice SE, dupa un timp nu mai face contact bine (se poate rezolva prin spray de curatare contacte si spray de grafit/creion) si arata cam obosit dupa 1 an. S-a dus culoarea de pe taste (partial) si de la colturi. Si oricum, nu are un ecran prea mare.

    Ti-as recomanda sa te uiti la Nokia 5xxx XpressMusic. Mi se par niste telefoane foarte ok.

  2. fourtyseven Says:

    Da… şi eu mă gândesc mult la Nokia, mai ales pentru preţul mai mic la cardurile de memorie. Dar nu prea îmi place, tata are două Nokia 3500 şi din prima lună mi-au făcut o impresie extrem de proastă, şi ca „usability” şi apropo de fiabilitate. Poţi să-mi dai mai multe detalii despre el?

  3. De K770i nu știu ce să îți spun, dar eu am de o lună și jumătate un W910i de la Vodafone. Are tot ce îți dorește inima și e chiar și la promoție la Vodafone, cam de demult ce-i drept. Nu cred că o să îl mai țină mult timp.
    Calitatea sunetului la muzică e excelentă și văd și filme pe el, cam 3 la o reîncărcare (iți trebuie un convertor separat să iți faci filmele pentru el). În rest e un SE ca oricare altul.
    Față de K770i (care mi se pare ca e cam la același preț fără abonament, dar nu l-am găsit la Vodafone) e ceva mai mic și mai ușor, are ecranul mai mare (2,4 față de 1,9 inci) și a venit dotat cu un card de 1GB care deocamdată imi e suficient.
    Singurul lucru care nu mi-a plăcut la el e faptul că nu are bliț la cameră, dar din câte înțeleg, nu ții foarte mult la așa ceva. Acum nu știu dacă prin ”fără clapă” ai vrut să spui că îl vrei ”dint-o bucată”. W910i e tip ”slide”, dar nu mă deranjează. Chiar mi se pare mai util așa pentru că jumătate dintre taste sunt protejate mai bine.
    În legătură cu fiabilitatea pot să îți spun că nu mi s-a blocat decît de două ori de când îl am, în condițiile în care l-a solicitat enorm (ca pe orice lucru nou :P) și în rest nu mi-a dat bătăi de cap.

    http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w910-2007.php

    https://www.vodafone.ro/shop/sony-ericsson-w910i/400157.460083.pr

  4. am eu telefonul de 2 sapt de cand mi s-a stricat un se din cauza la ploaia. foarte bun „simbianu'”, permite multe (ex deschiderea mai multor aplicatii in acelasi timp, gen toolbar). e foarte fiabil, 3.5g (il folosesc mult pentru net – viteza mare), camera lasa un pic de dorit ca ii ies pixelii, dar nu prea o folosesc. muzica se aude foarte bine, tare si clar, stereo spatial, egalizator, etc. ma declar multumit de el. :)

  5. Pai l-am scapat de cateva ori pe jos, inclusiv asfalt si beton, e intreg, zgariat usor, dar greu vizibil. In afara de o scurta resetare, nu a avut nimic. Pana acum nu am avut absolut nicio problema cu el in afara de mufa. Ecranul nu s-a zgariat desi l-am tinut langa chei (are un plastic mai special). Eu am avut si Nokia, si Sony Ericsson, si daca ar fi sa aleg, as alege fara sa ma gandesc Nokia.

Lasă un răspuns

