Relaxare de orăşean

Micul burghez ce sunt, pregătindu-mă sârguincios de CAE, pentru care dau mâine spichingul, m-am pregătit temeinic teoretic, dar a trebuit să mă duc să-mi reîncarc bateriile, şi numa’ la ţară ţi le poţi reîncărca perfect, ajutând „your old man” să spele balerca de 600 de litri, care întâi trebuie scoasă din beci. Şi unde nu ne apucăm noi să scoatem vreo 4 balercuţe din beci, o masă, 5 scânduri, şi apoi ajutaţi de 3 ţărani vânjoşi să tragem afară ditai balerca. Neiniţiat fiind, am rămas la munca de jos, şi mi-am ars mâinile scoţând apă din fântână. Nu mi-am închipuit niciodată ce greu poate să fie. Adică tre’ să ai grijă să se umple găleata bine, apoi să nu se lovească la mijloc, sau de corpul fântânii… şi trag eu vreo 15 căldări. Relaxare mare:)) şi pe lângă căldările astea vreo câteva zeci de poze la flori. Ador florile, ador să fotografiez detalii fine, îmi place textura lor. O să sui ceva poze dinastea de macro pe forum. Inelul inversor şi bliţul slave optic sunt geniale.

Mâine CAE speaking. Deie Domnu’ noroc.

Un răspuns to “Relaxare de orăşean”

  1. succes la proba :)

Lasă un răspuns

