Cu şi despre eba

Nu am 18 ani, nu am drept de vot, dar îmi permit să scriu pe subiectul ăsta tocmai fiindcă sunt un tânăr „turmentat” care se întreabă „eu cu cine (o să ajung să) votez?”.

Şi bineînţeles că un personaj foarte interesant mi se pare eba. Care „ia atitudine” devenind omniprezentă în oraş. Pe bannere, pe hoardinguri, pe afişe. Ei bine, dragi copii, aseară mi-a fost dat s-o aud prima oară vorbind. Mai pe larg.

După 5 minute am stins televizorul.

Asta cică trece pragul electoral, şi nu e în stare să lege două vorbe. Pe mine mă durea capul de la ce zicea ea cu drogurile, plus că zicea că dacă UE recomandă să se legalizeze, şi ea va vota pentru respectiva chestie. Păi s-avem pardon, da’ ea o să fie acolo ca să zică mereu „I agree”, „I agree” sau ceva? În fine,  eu încă stau şi mă întreb ce naiba a făcut ea ca să aibă voturi? Mie mi se pare o masivă mostră de incompetenţă. Aproape că îi dau dreptate lui George Crin Laurenţiu Antonescu că a numit-o pipiţă, că are şi dreptate. 

Norocul meu că n-o să am alegeri de făcut când o să am 18 ani. Primele o să fie în 2012. Să deie Domnul să rămân turmentat, că văd că dacă aş avea drept de vot, n-aş avea cu cine.

4 răspunsuri to “Cu şi despre eba”

  1. Nicuşor Says:

    Chiar merita EBA doua taguri numai cu ea?

    Putea sa ramana numai „idioti” si gata :)

  2. fourtyseven Says:

    Din păcate, dacă e să cauţi după „idioţi” nu prea o găseşti şi pe eba. Aşa că trebuia să le asociez:D

  3. Din cauza pipitei asteia m-am hotarat sa ma duc la vot. Nu ma duc din vreo convingere politica, ci ma gandesc ca votul meu va contracara optiunea unui alt idiot care o va alege pe Eba. Asa ca weekendul asta ma voi uita pe sondaje, voi vedea care este primul candidat sub linie si acela va primi votul meu.

  4. Nicuşor Says:

    Tadas, eba are nevoie doar de vreo 200 de voturi pe tara si intra in parlament. Are un statut special ca e independent, romania avand doar doua locuri rezervate pentru independenti; ce chestie tocmai doi s-au inscris, nimeni din restu de 22 246 860 de oameni din tara nu s-a mai gandit sa candideze ca independent..

Lasă un răspuns

