Cum muţi linkurile de meta în footer

Ca să aerisesc un pic sidebarul am vrut să scap de widgetul cu meta. Dar na, tot aveam nevoie de 2 linkuri din el, cel pentru panoul de administrare și cel pentru login/logout. Aşa că am făcut cercetare la greu pe google şi nu am găsit ce căutam, dar am reuşit să îmi fac eu nişte cod PHP care face exact ce caut eu. Adică dacă sunt logat îmi afişează 

Log out | Site Admin

…iar dacă nu sunt logat:

Log in

Problema care se punea făcând simplu copy-paste era o nepotrivire de mărimi, adică apărea linkul cu site admin foarte mare, şi nu se potrivea cu restul footerului. Aşa că l-am pus între nişte <span>-uri. Apoi, am vrut să nu poluez cu prea multe linkuri, şi am rezolvat cu un if problema – linkul pentru site admin apare doar când sunt logat. E destul de uşor, dar tot mi-a luat ceva până am reuşit să-l fac. Plus că nici nu am găsit pe google exact ce-mi trebuia. Codul pe care l-am folosit este:

<?php wp_loginout() ?><?php if (is_user_logged_in()) { ?> | <span style=”font-size: Xpt;”><?php wp_register(„”); ?></span> <?php } ?>

…unde X reprezintă mărimea textului din footer.

Încercaţi şi voi.


Lasă un răspuns

