Cum era să nu pot intra în casă.

4 dimineaţa, un bloc oarecare din centrul Buzăului. După o zi infernală (cangur, Bucureşti, TopT) vine un tânăr vajnic, purtând mândru platoşa cu Judas Priest, sandale şi pantaloni albi, şi ocoleşte blocul spre a intra în casa lui. Pe treapta de la uşă, mare şi alb, un câine. Sare la mine şi mă latră. Urlă tare. Se adună şi alţi câini. Eu îmi bag picioarele.

Soluţia evidentă – mers, luat bani de pe card, luat pâine, întors, momit căţel, intrat.

Evident.

N-a mers.

Pentru că era închis la non-stop. Nema pâine. Mă duc la McDonalds. Bulangiul pare interesat de povestea mea, dar când îl întreb dacă are o bucată de pâine „nu, n-am” şi continuă să servească lumea din maşini. FDC. Ţinta următoare, staţia de taxi. Goală. Dar la semafor, un Matiz cu un şofer bătrân. Îl întreb dacă poate să mă ajute. Culmea, poate! Merg cu el până la bariera Ploieşti să ducă nişte cliente şi apoi mă întorc cu el prin spatele blocului. Coborâm. Câinele tot acolo. Se trezeşte şi se uită la noi. Eu la juma de metru de căţel, tastez codul şi dau să intru. El nimic.

I-am întins taximetristului suta pentru pâine. N-a vrut să o ia. Nu-i ştiu numărul.

Tu, taximetristule, binecuvântat fii, că puţini sunt ca tine.

5 răspunsuri to “Cum era să nu pot intra în casă.”

  1. Deci,ai ratat momentu’. Adică ai fost fraier. :) De ce nu te-ai făcut că iei o piatră de pe jos? Iar, dacă se apropia vreun câine, flegma în ochi ar fi fost cea mai eficientă.

  2. fourtyseven Says:

    Pentru că erau mai mulţi câini în zonă, şi pentru că nu ţintesc bine cu flegma.

  3. Solutia – momeste-l cu un tigan de pe strada :))

  4. Lalartu Says:

    Hai baiatu cu mine sa-ti dau 10 mii.
    Il duceai in spatele blocului si asta era:))

  5. fourtyseven Says:

    Din păcate, intervalul orar 3-6 are o trăsătură deosebită – nu există ţigani pe stradă. Şi nu aveam nici mărunţi:))

Lasă un răspuns

