A venit căldura

Loc nou de muncă la timpuri noi se potriveşte. Şi ce mai timpuri. Anul ăsta mi s-a părut ceva mai bruscă trecerea iarnă-vară, având în vedere că în doar 2 săptămâni au crescut temperaturile în aşa hal încât acum sunt 26 de grade. La şcoală bineînţeles că picau apele de pe mine. Şi, bineînţeles, revine un subiect pe care l-am mai abordat eu şi anul trecut…

Iubita mea uniformă. Bineînţeles că am renunţat la sacou, că să mai am şi chestia aia pe mine, care e şi din lână pe deasupra, ar însemna să mor de-a dreptul de cald. Oricum, pantalonii îşi fac o treabă destul de bună. Atât de bună că simt cum mi se oţeţesc picioarele. Bineînţeles că aici e o flotare logică, de ce să faci uniforma dintr-un material gros? Sincer, parcă văd că se apropie vremea când o să vreau să mă dezbrac şi de piele. Pielea de pe mine.

Ceea ce îmi aminteşte de alte filosofii de-ale mele, mai precis despre nudism. Pe principiul n-am nimic de ascuns, sunt de acord cu ideea de nudism. Iar cele 70 de kile care urlă la căldură nu fac decât să aprobe. Dar vin argumentele contra… din păcate hainele apără. De praf, de noroi, şi mai ales de arsuri. Şi de scârba pe care ţi-ar provoca-o balabusta ţigancă de pe trotuarul celălalt.

Simt nevoia unei beri. Reci.

4 răspunsuri to “A venit căldura”

  1. Dimineatalamare Says:

    hihhi, tocmai „am prestat” una cu raluca in rustic (ora de mate :-” )

  2. Fanatik Says:

    Sunt cu totul de acord ,draga Ioane !
    Si io mor de cald si transpir ca un cal da’ asta e,suporta si tu ca mai e o luna ce Dumnezeu!
    (apropo, sa sti ca io am cu 10 kg in plus decat tine si nu ma vait asa ca tine…)

  3. ai putea sa adaptezi uniforma: pantaloni scurti si tricou (desi incep sa cred ca topicul asta e un apropo pentru colege: „voi nu pricepeti ca trebe sa va dezbracati?”) e de inteles… de la caldura se trag toate

  4. Angus Young, anyone?

Lasă un răspuns

