Hello world!

Gata. M-am mutat pe propriul server. Am găzduire de la hosttix.ro, băieţii se mişcă ireproşabil,o să le fac un review mai încolo, dar acum sunt ocupat cu lucratul la wordpress. M-am chinuit ceva să învăţ FTP şi să-l instalez, dar acum merge. Am de operat nişte modificări estetice şi apoi de montat Analyticsul şi Feedburner. Ne mai auzim.

7 răspunsuri to “Hello world!”

  1. Dimineatalamare Says:

    ti-am mai spus ca imi place noul skin, nu? :))

  2. Arata binisor. Ce pachet ai luat? Cel de 15 lei?

  3. fourtyseven Says:

    Da. Sunt foarte mulţumit deocamdată.

  4. Felicitari pentru achizitie;)

  5. mareste fontu c-o idee…nu ca n-as vedea,dar parca olecuta mai mare nu strica. parerea mea.

  6. Si cu suportul cum stau, raspund repede? sunt profesionisti?

  7. fourtyseven Says:

    Într-un interval orar rezonabil, răspund instant, au un live chat pe web, imediat îţi răspund.

Lasă un răspuns

