Din nou, manelismul

Din când în când mai trece o maşină din care urlă manele pe stradă. Sau se aude din altă parte acelaşi gen de zgomot. Şi invariabil hohote de râs, acţiuni de genul „bucureşteanul care vede prima oară vacă”.

Mă copii, se presupune că ne-am obişnuit deja cu manelele, nu? Mai lăsaţi-o-ncolo de treabă, nu mai e nimic aşa de senzaţional la ele…  eu cel puţin le egalez cu idioţii care ambalează motoare noaptea pe sub blocul meu, sau cu „m**e steaua” deja clasic…

6 răspunsuri to “Din nou, manelismul”

  1. Ma ,Ioane tu sti ce parere am io despre manelisti(cei ce citesc acest comment si se simt sa nu mi-o ia in nume de rau,ce draq asta e parerea mea si imi exercit dreptu la la libera exprimare) da’ i-as impusca pe toti daca i-as vedea pe strada.Numa’ AK-47 sa mi-l dai ca fac curatenie generala pe strada.Personal nu am nimic cu manelistii ci cu muzica pe care ,cu bestialitate ,ne-o servesc in portii „sanatoase”de la balcoanele blocurilor ,de pe geamu deschis al masinilor sau de la telefoanele mobile pe strada (si urmate de cele mai multe ori de injuraturi de la „venerabilii nostri cetateni”).Din nou imi cer scuze pentru posibile pareri proaste pe care le-am lasat cititorilor despre mine dar daca asta ii trezeste la realitate,pot spune ca merita fiecare pumn sau flegma pe care o sa mi-o iau.

  2. Dacă eşti cu maşîna volumul la maxim să sară maşîna dă portbagaj în sus să spargi subufăru să ştie tot cetăţeanu dă pă trotoar că trece tu.

  3. ..de ce sa ne obisnuim cu ele?? de ce sa acceptam genul asta de comportament..? lasa muzica, fiecare cu gusturile lui. Dar fiecare *hmhm* individ care asculta la mximum manele din masina sau de la etajul superior etc ar trebui.. exterminat!! (kidding). nu e normal sa-ti impui asa de agresiv muzica preferata; sau cum e de cele mai multe ori, nu sa „impui”, ci pur si simplu sa nu iti pese. de acord, aici intervine si ..dezgustul absolut.. pe care il am simt fata de manele, dar notiunea in sine: este o actiune ostentativa fata de multi, multi oameni care pur si simplu nu mai au rabdare sa auda asa ceva. daca ei sunt hotarati sa le arunce celorlalti in fata muzica preferata, poate ca ar trebui sa-si primeasca partea lor de critici. intr-un mod civilizat, desigur :) sorry if I offended anyone.

  4. fourtyseven Says:

    Nu critic ideea de a nu accepta manelele ca fiind ceva… firesc… ci ideea de a fi mereu atât de impresionaţi de ele. Eu nu prea văd de ce să râd atâta când se aud manele… a devenit deja ceva banal.

  5. eu nu inteleg de ce s-ar rade macar… mi se pare mai degraba trist (si foarte enervant de multe ori). mda, calea cea mai potrivita catre succes: ignorarea problemei..fiindca a devenit o banalitate?.. unele lucruri sunt atat de nepotrivite, de gresite si de contrastante cu notiunea fiecaruia de „right & wrong” incat unii dintre noi nu pot trece peste asta si punct. eu personal stiu cum reactionez de fiecare data cand trece vreun tip in masina (sau pe motocicleta mai nou) cu manelele la maximum. si traiesc de destui ani la oras incat sa fi avut parte de mai mult decat aveam nevoie in domeniul asta. si resemnarea/ignorarea problemei.. not my style. m-ar surprinde ca si altii sa treaca peste asta atat de usor.

  6. Da, de acord că problema asta nu se rezolvă prin ignorare. Da’ mi se pare penibil să râzi când se aude manelienul. Şi sincer, în momentul în care nu am cum să rezolv problema (e.g. – sunt la ore) prefer să o ignor, decât să râd de ea degeaba. Iar apropo de resemnare, e cea mai mare trăsătură mioritică pe care o ştiu. Şi eu urăsc mioritismul de speţa asta.

Lasă un răspuns

