Cum să simţi un cutremur, ghid practic

Cutremurul de 5.3 pe Richter de azi l-am simţit mai mult de 3.5. Dar tot am făcut (aproape) pe mine de frică de teama unei potenţiale replici. Dar hai să vă povestesc cele 3 secunde de cutremur.

Secunda 1: jucam liniştit Godfather, tolănit în pat, leptoapa în faţă. Mi se părea că se mişcă imaginea, şi patul sub mine. Mă opresc din fredonat. Mişcarea nu se opreşte. „What the fuck?”

Secunda 2: mă întorc la joc. În faţa mea e uşa de la balcon. De ea atârnă pungi, cravate, curele, fel de fel de chestii. Remarc că se mişcă cravata şi pungile. Nimic nou.

Secunda 3: Cravatele nu sunt singurele care se mişcă. Se mişcă uşa. Cu totul. Imediat „cutremur”, „la naiba”, „ce mic e”, „dacă vine replica?”

Secunda 4: Calm. Eu sub tocul uşii. Aştept replica. Nu mai vine. Mă întorc. Înjur. Şi gata.

Minutul 5: intră mama. Nu mă crede.

Minutul 6: deschide mama televizorul. Mă crede…

8 răspunsuri to “Cum să simţi un cutremur, ghid practic”

  1. :))
    intra mama…nu ma crede
    deschide televizorul…ma crede:))

  2. eu eram la etajul 3 pe scari..ma duceam afara si am simtit ca se misca balustrada si scarile…a strigat tata la mine ca e cutremur si sa cobor mai repede si nici nu stiu cand am ajuns jos:-s

  3. cred ca sunt singura care nu l-a simtit:))=))
    eram pe strada:D

  4. Bloody Mary Says:

    Oh, crap. Nici eu nu l-am simtit. Dansam si nu eram atenta… :))
    „Remarc că se mişcă cravata şi pungile. Nimic nou.”:)):))

  5. mda….tata ii spune lui fratemiu de 7 ani „e cutremur” iar fratemiu „eehhh, ura, ura, e cutremur…..unde????”….

  6. Daca as fi fost un ou in cloaca as fi simtit cutremurul?>:)

  7. Daaaa,iti spun cinstit ca si io am fost destul de …indiferent fata e cutremuru’ asta…Mai mult ma enervat ca la nici 10 secunde de la terminarea lui au inceput sa sune telefoanele….Noroc ca reteaua a picat si timp de o juma’ de ora am stat linistit(e buna de ceva si reteaua asta telefonica,nu?:P).ce sa zic abia m-am miscat un pic pe scaun..(de precizat ca desi am 1,70 si oricui i-ar veni usor sa ma zgaltaie,greutatea de 78 de kile ma tintuit de scaunu’ de pe care oricum nu m-as fi miscat,mai mult de lene..Oricum a fost haios,zici ca era un fotoliu din acela cu aparat de masaj…=))

  8. La mine a fost asa:
    -secunda 1 – nu simt nimic
    -secunda 2 – tot nimic
    . . . . . .
    -secunda 30, primesc massuri ca a fost cutremur :X

Lasă un răspuns

