Plaintext. Sau cum Web 2.0 pierde din funcţionalitate

Noh copii. Sunt singur că minim b cu căciuliţă dintre voi au avut de căutat ceva pe internet. Fie ele rezultate la un concurs sau chestii mai banale. Câte dintre lucrurile astea au însemnat un PDF de descărcat şi apoi de aşteptat şi de citit? Şi nu neapărat PDF, poate chiar un mai păcătos DOC, sau XLS, sau un RAR.

Nu ştiu alţii cum sunt dar mie mi s-a întâmplat de extrem de multe ori. De atât de multe încât am ajuns să le urăsc. A, da, sau de câte ori îmi trimit colegii pe mesingiăr lucruri să îi ajut, gen probleme la info în .txt, .cpp sau .doc. Nu le accept, pentru că mi-e lene să stau, să deschid şi să ocup ‘geaba spaţiul pe disc. D’ăăî. Şi le cer să îmi dea copy-paste. Nu e logic? Aşa mi-e mult mai la îndemână. În plus, eu sunt cel căruia îi ceri ajutor, mi se pare de bun simţ să îmi faci pe plac.

Cât despre site-uri, sunt scârbit de ideea că, pentru a avea acces la informaţii banale, trebuie să descarc ceva greu de deschis. Dau aici ca model site-ul ONM-ului de anul ăsta, care la participanţi are lista în plain text şi la rezultate în PDF. Ironic, mi se pare relativ uşor să dai un copy-paste, mai uşor decât să faci un PDF. Dar multe şi ciudate sunt căile oamenilor.

Ăsta e Web 2.0, evoluţia? Păi nu ştiu frate, dacă Web 2.0 ar fi următorul pas, rapiditatea mai mare a informaţiei, de ce naiba tre’ să ne chinuim mai mult să o accesăm? Nu e cretin?

Un răspuns to “Plaintext. Sau cum Web 2.0 pierde din funcţionalitate”

  1. Aşteptăm web3.0 :)

Lasă un răspuns

