Cugetaţie

De ce atunci când mergi cu metroul constaţi că acei 6 oameni care stau pe scaunele din apropierea ta, şi încă vreo doi-trei din zonă, au privirile pironite în acelaşi loc?

Mă refer la ziarul cu poze cu femei goale şi cu bârfe pe care unul îl are deschis… ce Dumnezeu mă oameni buni, chiar aşa am ajuns?

Un răspuns to “Cugetaţie”

  1. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar da, asa am ajuns. E ca in fizica, toate sistemele tind spre o stare de energie minima. Se cam aplica si pentru Romania, iar ce ai vazut tu in metrou se intampla in muuulte locuri in acelasi timp.

    Doar n-oi vrea acum sa vezi tot atati oameni atintiti asupra unui articol dedicat ONM-ului de anul asta…

Lasă un răspuns

