Incompetenţilor

Puneţi naibii mâna pe o carte de română de clasa a cincea, să învăţaţi modul imperativ al verbului „a fi”. Tociţi-l naibii dacă e cazul. Dacă mai văd un „nu fii” sau un „fi (nuştiucum)” adresat mie pe mess, înnebunesc, dau ignore, înjur, ceva, nu mai rezist.

2 răspunsuri to “Incompetenţilor”

  1. haha, câtă dreptate ai. :)
    am şi eu un fix cu chestia asta. de aceea am întotdeauna la îndemână linkul următor: http://fdonea.tripod.com/gres.htm
    se liniştesc imediat oamenii. deşi ăia PROŞTI de tot încearcă să conteste adevărul şi rezultatul e o conversaţie foarte amuzantă. pentru mine.
    recomand bookmark la acel link. şi-l trânteşi imediat când e cazul. spre ruşinea mea, am descoperit acolo 2-3 reguli pe care nu le ştiam… :D

  2. la faza cu ” fi/ fii” nici eu nu sunt deloc atent cand vine vorba de scris, partea a 2-a ca nici nu stapanesc prea acea mica chestiuta :P

Lasă un răspuns

