Mi-a luat foc blocul.

Da. Deci avem 6 blocuri subsol comun. Şi pute a fum de nu te vezi. Spaţiul dintre blocuri e plin de fum de nu te mai vezi. Dă şi pe lângă blocuri. Eu stau la 2, la 1 deja e irespirabil, sunt flăcări la subsol, au venit pompierii. Probabil au intrat pe uşile mari de „adăpost civil” de sub blocuri, un spaţiu mare şi neutilizat, numai bun de parcare. În fine. Ironia e că deasupra incendiului e un bloc în care stă… şeful pompierilor de la Râmnic. S-a dus şi tata să vorbească să vadă. Au venit 2 maşini de pompieri. Blocul e cam adormit, noi am fost primii care s-au sesizat. Noi şi „un gabor de seară”.

Acum pompierii se luptă cu incendiul (senzaţional). Uite o poză. Dacă nu mor, vă zic mâine ce se mai află.

 

Pompieri în misiune

Pompieri în misiune

A, da, evident că tot prostul opreşte cu maşina lângă pompieri şi blochează circulaţia.

LE. Fum gros în apartament. Pute tare. Mă duc jos. Asta fu la 11.22.

LE. Am coborât. Respirabil pe scară, irespirabil în casă. Foc stins de pompieri, mult fum. Venit un dude de la presă. Pe şef l-am văzut la Om Bun la Sala Palatului, cânta. Zicea că era gunoi pe acolo, or fi dat boschetari foc. I-a trimis pe pompieri acasă. Iese fum gros, cred că dimineaţă se termină. 11.50.

LE. 11.56. A venit o salvare, a plecat o maşină de pompieri.

9 răspunsuri to “Mi-a luat foc blocul.”

  1. Imi pare cunoscuta zona…. e cumva fosta strada Dobrogeanu Gherea? (acum nu mai stiu cum se numeste)

  2. fourtyseven Says:

    Da, exact aia. Lângă blocurile 15-16, zona cu uşile mari jos, cică „adăpost al protecţiei civile”. Cică a mai fost şi mai demult situaţie dinasta.

  3. ai uitat sa zici…. eu am salvat situatia :)))))))))))

  4. fourtyseven Says:

    Da:D El a adus cheile salvatoare pentru accesul la subsol din blocul nostru. GODzy. ^^)^

  5. dak nu aduceam eu cheile…..cred k se duceau sa cumpere cablu mai mult…am vazut k nu prea aveau cablu pompierii….au folosit 2 role :))))

  6. fourtyseven Says:

    Da’ să vezi că nu li se potriveau mufele la cabluri:))

  7. Nu mai pui un „Last Edit” să mai aflăm noutăţi ?

  8. pai…cica pana la urma luase foc niste cutii si cartoane de la subsol la un depozit …. La noi in subsolul mare….langa blocu nostru e un depozit en-gros….. magazinu e la suprafata…dar dak ei raman fara marfa, iau de la subsol :)))) …ink miroase a fum ….

  9. dimineatalamare Says:

    sa intelegem ca ai murit de nu apare nimic nou p-aci? :D

Lasă un răspuns

