Engleză de baltă

Tocmai mi-am amintit un mic detaliu legat de marea naţiune anglofonă română. Măi copii. Ştiu că utilizarea englezismelor se impune din ce în ce mai tare, că doar lucrez mereu cu calculatoare, şi mă freacă la cap constant incompetenţa a 90% dintre „experţi”. În mama mă-sii, aţi auzit vreodată de verbul „to tune”? Înseamnă a acorda, a regla. De la ăsta a apărut fenomenul de TUNING şi TV TUNERUL. Se pronunţă „tiuning” şi „tiunăr”. Sau „tuner” dacă românizăm. Dar în mama ei de treabă, nu „taning” sau „tanăr”. Dacă tot vă daţi deştepţi că ştiţi engleză, măcar vorbiţi-o corect!

2 răspunsuri to “Engleză de baltă”

  1. so true. de mult mă sâcâie când aud pe toată lumea spunând „tivi tanăr”. din păcate, cred că e prea târziu să-i mai corectezi, sunt mult prea mulţi! :(

  2. Mi-am tunat masina . Am un tv tânăr. M-am dus la solar si mi-am facut taning. :D :D

Lasă un răspuns

