Messengerisme

Am o cunoştinţă care are la messenger instalate nişte sunete dinalea cretine. „O intrat unu'”. „O işit altu'”. Cine naiba a inventat porcăriile astea? Cât de „mult” creier să ai să le şi foloseşti? Mă zgârie pe creier!

4 răspunsuri to “Messengerisme”

  1. omg wtf lol ? ” ti-o dat unu buzz ” ” te tzaraie unu ” =))

    ti-o lasat unu comment.

  2. Si eu care credeam ca se tinde la anularea sunetelor din messenger pe motiv de „zgariat pe creier”… poate ca unora le place sa fie zgariati pe creier… sau ma rog, fazele astea nu le afecteaza creierele. Sau, vorba ta, nu prea au ce sa le afecteze.

  3. fourtyseven Says:

    A, dar mai există şi utilizatorul de „Audible”, care îţi regulează toate circumvoluţiunile de pe creier până nu te mai vezi, şi care face front comun pentru uciderea nervilor tăi cu acela care înlocuieşte „salut”-ul regulamentar cu un buzz.

  4. uite de aia prima chestie pe care o fac atunci cand imi instalez messenger nou este sa dezactivez sunetele. si cand primesc primul audible ii dau mute si atunci nu mai am treaba nici cu alea. silence is golden. :)

Lasă un răspuns

