Teoria chibritului

Titlul se vrea a fi la propriu. Adică nu vorbim de fraza consacrată, vorbim de chibrituri. Nu ştiu alţii cum sunt, da’ eu mă folosesc zilnic de ele de mai bine de un an (recte când aprinzătorul a decis să nu mai coopereze). Şi mi-au trecut prin mâini multe soiuri de chibrituri.

Cele mai bune erau cele cu Cezar Preda. Nu-mi place politica românească, da’ nu pot să fiu orb la avantajele pe care le oferă campaniile electorale. În iunie m-am trezit cu o cutie enormă de chibrituri, mari şi bune, pe care abia prin ianuarie le-am terminat. Mare tristeţe în ziua aia, a trebuit să folosesc chibrituri de la Agricola, care se aprindeau greu. Şi bineînţeles că mie nu îmi convenea prea tare asta. Până când a venit mama cu nişte „three stars”. Odioase chestii. Se aprind instant, zici că-s bombe la ce scânteie puternică scot, dau un damf de fum înnecăcios care-ţi face ochii să usture, aprinde gazul imediat şi dup-aia mai-mai să-ţi ardă şi deştele.

Sunt curios dacă anul ăsta în campania lu’ Băse mai dau de chibrituri dinastea bune.

Lasă un răspuns

