UPC spam

Marţi a fost a cincea oară în două luni când am rămas fără net de la cretinii de la UPC. Pentru că se făcea la ora opt seara modernizare de reţea. Deci, la o oră de vârf pe net, când toată lumea are nevoie, ei pică o reţea întreagă ca să facă nişte modernizări, că le e prea lene să le facă la o oră mai netraficată, gen 3 dimineaţa. Şi eu chiar am nevoie mare în fiecare seară de conexiune la net cât mai stabilă.

Îi sună tata (el e responsabilul) şi ăia, aceeaşi nesimţire ca de obicei. Că cică o să scadă de la factură. Scad din părţi, nouă nu ne merge netul 4 zile într-o lună şi plătim factura întreagă. Sau că ăla de la telefon „nu e treaba lui”. În fine, după ce îi face de toată caca la telefon, trânteşte replica „voi aţi apărut ca o alternativă la Romtelecom, da’ v-a ajuns Romtelecomu’ din urmă şi v-a şi întrecut.”

Dar nu nesimţirea upecistă e subiectul central. Sau e, dar sub altă formă. Acum un an, când a picat prima oară netul, i-a sunat tata şi le-a dat numărul meu de mobil să mă întrebe ce face modemul. Problema s-a rezolvat,  dar de câteva luni mă trezesc că pe mobil la două săptămâni cu mesaje care mă atenţionează că data scadentă a facturii în valoare de e nuştiucând. În condiţiile în care rar mai văd la poştă o factură de-a lor. Adică de prin decembrie n-am mai văzut.

Ideea e. Abonamentul e pe numele proprietarului bârlogului. Eu nu le-am dat numărul de telefon pe nici un act. Tata le-a dat o dată numărul meu. Idioţii dracului l-au şi băgat pe spamlistul lor. Mă piş pe ei, abia aştept să reziliem contractul să trecem pe ceva mai sănătos. Vreun romtelecom, ceva.

2 răspunsuri to “UPC spam”

  1. […] aşa e…”. Moment în care îmi amintesc de spam-ul lor. Şi îi zic. Îmi zice că ar putea să facă, dar că îi trebuie alt număr, şi mai […]

  2. What’s up to all, how is everything, I think every one is getting more from this web site, and your views are pleasant in favor of new people.

Lasă un răspuns

