Pierdut antivirus. Ofer recompensă

Chiar dacă recompensa constă într-o simplă mulţumire din suflet, vreau să întreb – ştie cineva un antivirus bun, eventual şi free? Ideea e aşa. În perioada de început calculatoristic foloseam Norton, care nici măcar nu făcea update singur. O porcărie de antivirus. Dar am renunţat.

Prin 2006-2007 apăruse pe net un antivirus excelent, făcut de Kaspersky, Active Virus Shield, care era şi gratuit. L-am folosit, era grozav, dar în vara lui 07 a dispărut de pe net. Am avut o perioadă scurtă Avira, dar mi s-a părut o prostie, apoi am trecut pe AVG. Chiar dacă era un pic cam dur cu programele, făcea treabă. Până zilele astea, când pe cei 633MHz ai EEE-ului îmi încetineşte oribil calculatorul. Devine inutilizabil, şi ca să repar trebuie procedat cu atenţie şi distrusă fiecare urmă de AVG din calculator. E din ce în ce mai greu să găseşti un antivirus sănătos.

Ideea e. Am nevoie de un antivirus. Bun, care să nu îmi facă din calculator un moşcăilă, şi care să îşi facă şi treaba. Cum era AVS-ul. Ştie cineva ceva?

5 răspunsuri to “Pierdut antivirus. Ofer recompensă”

  1. Total Anormal Says:

    Incearca Avira

  2. nod32 ?

  3. Nu e free, dar recomandarea mea e NOD 32. Versiunea 2.5 sau 2.7, nu mai sus. Consuma putine resurse si isi face treaba foarte bine.

  4. Buna,

    Ma numesc Razvan si sunt webmasterul blogului LaTaifas.ro si ma intrebam daca te-ar interesa un link exchange (sa punem linkurile unul catre altul la blogroll). Daca te intereseaza te rog sa ma contactezi la adresa de email (sau pe Y!M) care am lasat-o impreuna cu acest comentariu.
    De asemenea as vrea sa te intreb daca nu te-ar interesa sa intri intr-o retea de banner exchange, mai exact Xpromo.ro , este o retea cu rata de schimb 1:1 (unica din romania cu rata de schimb 1:1) , si care te poate ajuta sa-ti promovezi siteul mai usor si mai rapid, beneficiind de vizitatori interesati.
    Imi pare rau ca a trebut sa las acest mesaj ca un comentariu dar din pacate nu am gasit o modalitate de contact pe siteul tau, sper sa-mi raspunzi la mesaj, si de asemenea te-as ruga sa stergi acest mesaj dupa ce-l citesti, pentru ca nu are legatura cu articolul in care l-am postat!
    O zi buna si pe curand!

  5. nu e gratis, dar e epic :D = bit defender cu 2075 patch [ iti zic pe mess mai multe detalii daca e nevoie ]

    + poti sa-l „foarte” configurezi
    + e totusi the best :D
    – are un mod de instalare cam naspa, si scapi greu de el

    licenta e 1 milion 8-)

Lasă un răspuns

