D'ale matematicii – Highway to Hell

Întâmplările pe care le povestesc acum m-au avut protagonist în vara lui 2007, într-o excursie în Franţa câştigată de mine la un concurs, aşa că grupul de personaje este un pic (mai) diferit. Faceţi cunoştinţă cu Mache şi Lache, colegii mei de cameră. Unul era un… ăăă… aurolac, iar celălalt… l-am cunoscut la o sesiune de zis bancuri. Ne-am înţeles foarte bine de atunci. Şi în fine. Personajul principal al povestirii este Costache. Cam grăsuţ, cam prostuţ, dar simpatic.

Primele „bârfe” despre el le-am aflat de la Mache (ăla mai aurolac). În Paris stăteam la hotel într-un loc plin de niggeri. Şi au ieşit la plimbare şi Costache glonţ spre o parcare plină de negri să le zică „yo ma nigger”. Noroc că l-au oprit. Sau în Montmartre, când ieşise la agăţat gagici, prinsese două străineze şi intrase în vorbă cu ele. Ultima sa replică a fost „Nice hats”. Pleosc-pleosc!

Dar cea mai faină parte a excursiei a fost între Strasbourg şi Budapesta. La Strasbourg mi-a făcut Lache cunoştinţă cu soneria sa „trezitoare” de la telefon. Vocile reproducerii, de Planeta Moldova. A fost interesant să fii trezit de aşa ceva. După ce face autocarul o pauză de boschet la un Autogrill, iese Costache din budă fleaşcă pe pantaloni. „Bă, m-a umplut chiuveta aia de apă”. Noi râdem, evident.

În autocar însă urmează caterinca la maxim. Ăla se pune pe dormit. Noi ne plictisim de mafie, trombon, macao şi mimă, şi la un moment dat ne vine o idee creaţă. Un norocos îi toarnă apă pe pantaloni. Îi turnăm multă. Bine,  i-am turnat apă, că dacă îi turnam cola nu se mai lua. El dormea în continuare. Noi iar ne plictisim şi, animaţi de o povestire, ne punem pe repetat în urechea lui „pişă-te că vine trenul”. Până ne plictisim şi ne vedem de treabă.

Satul adoarme, se trezeşte Costache. Şi tot satul după el. „Mă, ce naiba e pata asta de pe pantaloni? Care mi-aţi turnat cola?” Silogism: noi i-am turnat apă, care nu pătează. Pantalonii lui s-au pătat. Oare de ce? Hint: o fi venit trenul?

Marea distracţie însă a venit abia seara la Budapesta. Pentru că Costache se supărase pe pescar. Adică pe mine.

6 răspunsuri to “D'ale matematicii – Highway to Hell”

  1. Istetule, in urma evaporarii apei de pe pantaloni a ramas o pata (probabil ca pantalonii aveau o culoare mai deschisa). Acum vine intrebarea idioata: ” De ce cand spal pantalonii nu isi shcimba culoarea?” Pentru ca se evapora apa de pe toata suprafata, nu dintr-un singur loc!
    PS: Daca un individ nu-si poate accesa propriul subconstient (cam asta incercati voi sa faceti cu „pisa-te ca vine trenul…”, cum mama dreaq ati fi putut voi realiza asta?

  2. fourtyseven Says:

    E vina mea că am uitat să precizez că în autocar era foarte cald, şi că apa se evaporase între timp. Şi nu am crezut că putem să îi accesăm subconştientul, stai liniştit, toată faza a fost la mişto. Dacă puteam să accesăm un subconştient, îţi dai seama că nu ne limitam la a face un copil să facă pe el, nu?

  3. Faza e pe bune! am fost martora! Totusi, o fost la panarama. Iar Costache nu era chiar asa prost. Doar ca se oftica usor. Noroc ca era Pescarul (cu prea mult ‘hupru’ ce-i drept), bun pentru a cadea vinovat!
    O fost fain postul, mai vrem amintiri de-astea!:D

  4. File de istorie. Doar o mica parte a ceea ce am facut in excursia aia. Mai stii bancul cu GPS? Hint : Costache credea ca trepiedul tau este antena de GPS, la coada la Versailles…

  5. fourtyseven Says:

    Oricum urmează continuaera, ce s-a întâmplat în acea noapte la Budapesta…

  6. Reaminteste-mi te rog anumite parti caci in seara aceea am fost un pic… ocupat. Cu fata aceea, Diana. Stiu doar ca a incercat si el sa faca o „cucerire”, esuand lamentabil. Si ca se imbatase Mache( sau Lache, nu stiu sigur). Si ca la sfarsitul zilei Costache era cam ud…

Lasă un răspuns

