Despre profi

Azi am avut o anumită oră pe care am ratat-o o dată, în zilele cu concursul de matematică de la Focşani. Oră care din motive destul de evidente nu o să zic care e. Dar profa e genul de crizoasă, care imediat se încinge şi te fixează şi se enervează şi face ca toate alea la tine că aşa are ea chef.

Spre exempu, mie îmi zice numai pe numele de familie. Şi mie nu prea îmi place asta, mi se pare o dovadă de respect faţă de om şi faţă de familia care l-a botezat şi faţă de sfântul al cărui nume îl porţi. Dar ea, nu. După ce am rugat-o să îmi zică pe numele mic, a zis că ne zice tuturor de acum pe numele de familie. Până acum nu am avut ocazia, dar să mor de mâine nu o să fac ce mi-am propus de mult, să-i zic „icsulescu nu e aici, e la muncă. vreţi să îl sun să vorbiţi cu el?”

Azi colega mea de la concurs a întrebat-o o chestie. Şi profa bineînţeles că şi-a sărit siguranţele şi a declarat iritată că nu poate ea să repete de 1000 de ori. Mai ales pentru cineva care nu vine la ora ei pentru probleme mai „importante”. Gen concursuri de matematică. Şi după ce că a mea colega a fost atât de nesimţită încât şi-a permis să ceară lămuriri apropo de ceva ce nu a înţeles, profa a remarcat şi tupeul incredibil afişat, că doar na, ora ei e muult mai importantă decât orice altceva.

Colega mea merita sancţiuni sănătoase pentru tupeul de care a dat dovadă. Mai ales că la respectivul concurs, la care, de incorectă ce a fost cu profa, a luat maxim. Evident că nu merita felicitări pentru asta.

2 răspunsuri to “Despre profi”

  1. Ok, nu am obiceiul sa fac asta, dar e un caz de forta majora. Ajuta te rog niste brasoveni sa castige 30 sticle de Jim Beam. Voteaza aici: http://concurs.infopro.ro/cea-mai-tare-petrecere/index.php?uid=32046#
    Eventual da mai departe.
    Cat despre concurs, e un concurs imbecil, dar mai bine niste oameni super de treaba pe care ii cunosc decat niste cocalari.
    Mersi!

  2. s a luat si de mine… :-s…

Lasă un răspuns

