Cugetare

De ce profesorii care au materii de umplutură îşi permit cel mai uşor şi fără remuşcări să pună note cât mai mici?

5 răspunsuri to “Cugetare”

  1. profa de desen:-W

  2. Eu am luat 2 la desen intr-a saptea..:P si a avut muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte remuscari chish dupa ce l-am stalkuit tot semestrul..mu-ha-ha

  3. Duuuuuuudee,
    am citit cateva din posturile tale, majoritatea despre nemultumirile tale fata de profesori. Eu consider ca majoritatea sunt ‘o apa si un pamant’, dar bineinteles nu toti. Probabil ca mandria de sine se raspandeste mai mult si mai repede de cat ar fi cazul. Intr-adevar , exista profesori care merita respectati si care nu ar trebui sa fie bagati in aceeasi oala cu ceilalti.
    Cat despre Hasdeu, nu inteleg. Ce nu iti place ? Oricum, presupun ca e mult deasupra celorlalte, in privinta predarii si al IQ-ului elevilor. :)

  4. Adevarul e ca nici eu nu i-am inteles niciodata pe profesorii de genu’. A 9-a si a 10-a au fost chin la desen. Se pare ca toti profesorii de desen sunt mai … speciali :D
    Oricum, ideea e ca trebuie sa te confrunti si cu oameni de genul cat inca esti (sa zicem :D) mai mic, pentru ca toata viata te lovesti de diverse tipuri umane. Printre care si experimentele esuate de care ai vorbit in post :)

  5. fourtyseven Says:

    Cred că singurul lucru pe care îl poţi înţelege la ei e că, fiind nişte prăpădiţi de oameni, profită de fiecare ocazie să se dea mari şi tari.

Lasă un răspuns

