TIC pe steroizi

Cu două EEEPC-uri în casă, ambele fără vreun neam de unitate optică, m-am apucat să-mi fac stickuri de pe care să îmi instalez Windows XP şi Vista. Am petrecut vreo 3 ore chinuindu-mă să-mi fac stickul de XP, că pe Vista meu refuza să îl vadă, şi azi m-am apucat şi de un echivalent pentru Vista. Aparent se mişcă repede, chiar dacă am umblat prin linii de comandă. Sunt curios ce-o ieşi.

Şi-s şi mai curios unde găsesc eu fir de 0.25 milimetri pentru montat stickuri şi alte asemenea minuni prin EEE.

Lasă un răspuns

