Pe drum

Sunt pe la Praid, la pensiunea Medvehaz, mi-am convins EEE-ul să se lege la wirelessul lor (cine vrea să stea aici şi nu se prinde cum să se conecteze, trece pe setări manuale şi trece la al doilea IP (ăla cu gateway) .1.254. Şi merge. Sunt în restaurant, că în camere nu bate şi holul e complet acaparat de nişte dudes. Ce mă enervează situaţiile astea… apropo, clătitele sunt grozave. Şi în camere mori de cald, preţuri bune, 70 de lei pe noapte. 

M-am chinuit azi-noapte să-mi fac un stick de pe care să îm instalez XP. La Vista meu nu a mers. După 3 ore de muncă şi acaparare a laptopului lu’ tata mi-a ieşit. Şi acum am Windows, instalez şi alte prostii.

A fost drum lung, şi îmi fu şi foame, aşa că recomand pensiunea de pe malul Lacului Roşu. Preţuri cam piperate dar mâcare bună şi gustoasă. Şi personal de treabă. Merită.

Lasă un răspuns

