Poşta Română suge. Intens.

Ştiam eu că prea m-am grăbit să laud Poşta Română când mi-a venit obiectivul.

Pentru că luni a expediat un dude un EEEPC către mine din Reşiţa. Azi e joi şi n-a venit. Am fost şi ieri şi azi cu tata la poştă să vedem dacă a ajuns (în condiţiile în care obiectivul de la Mizil a ajuns în nici 36 de ore). Evident că nu. La obiectiv nici vorbă să fi venit poştaşul cu avizul, a fost tata la oficiu să-l ia. Sunt aproape sigur că atunci când o să vină (cum eu sunt plecat de mâine la Focşani, la Unirea) o să îl pună pe tata să le dea taxa de depozitare, fiindcă sunt aproape sigur că de ieri cel puţin e în depozitul lor.

Oricum, ăla va fi jucăria mea vacanţa asta. Vreau să-i fac un modding serios. Ne mai auzim.

Lasă un răspuns

