Zenitul lui tata

dsc_1697-copy

După peripeţiile cu obiectivul, mă găsesc azi să vorbesc cu tata despre fotografie. Şi îmiamintesc că avea un aparat pe film, mare, şi îl întreb dacă era cu vizare prin obiectiv. Apoi dacă are obiectiv schimbabil. Ţang! Mi-a zis că are. „Să nu-mi spui că e de 50…”

L-am scos în seara asta. 50mm, 1.8. Filet de 52mm, montură M42, sovietic, cred că Helios. Adică dinăla la mare căutare. Adică am cumpărat un obiectiv degeaba. Bine, nu chiar, sunt câteva chestii tehnice (spre exemplu, adaptorul filet-baionetă necesar costă 80 de lei şi se pierde capacitatea de focalizare la infinit, sau exponometrul). 

Nu prea îmi place că are doar 6 setări la timpul de expunere, dar ar trebui să îmi ajungă dacă e să îl folosesc pe post de backup pe film. E foarte frumos, atât că nu îi mai sincronizează bliţul. În fine. Cine ştie, poate că am o nouă jucărie…:D. Are şi calculator de expunere… e simpatică drăcovenia.

Un răspuns to “Zenitul lui tata”

  1. dimineatalamare Says:

    de ce nu pricep nimic din postul asta?

Lasă un răspuns

