UPC. Iară.

Mda. Am vorbit cu tata, a zis că a vorbit (iar) cu nenorociţii. Şi sunt două chestii de luat în seamă.

Unu, eu nu sunt acasă toată ziua. Când vin ei, eu trebuie să fiu acasă. Şi mi-a zis tata că ei vor neapărat să vină când au chef.  Şi de-asta până acum nu şi-au făcut apariţia. A rămas că azi la 8 jumate tre să vină. Eu scriu acum de la şcoală, am programat articol pentru seara asta… în fine. „Clientul n-are întotdeauna dreptate.”

După consultări cu proprietarul şi proful de info am ajuns la concluzia că e mai bine cu Romtelecom. Asta am vrut de când am ocupat bârlogul prima oară, dar nu era cablu tras şi era deja cablul de TV de la UPC. Aşa că durează 3 zile instalarea. Rezilierea mai aşteaptă.

Proful de info are RDS şi a zis numai de bine de el. Dar tot nu ştiu. Însă mă enervează. În ultima lună a picat UPC de 3 ori. Şi au trecut abia 3 săptămâni. La Râmnic în 3 ani de Clicknet Express a picat netul de vreo 2 ori. Drept e că nu socotesc vara asta când la 3 noaptea se tăia, dar sincer, la ora aia trebuia şi eu să dorm, dar na…

Ne mai auzim când am net şi nu mai tre să scriu de pe drăcoveniile de calculatoare ale şcolii.

Bine că n-au keyloggere.

4 răspunsuri to “UPC. Iară.”

  1. dimineatalamare Says:

    ha. mie imi pica clicknetu’ de 100 de ori pe zi :))

  2. sunt fost client clicknet -1 an de zile .. clicknet poate fi stabil cand vrea el , e cel mai bun in momentele alea… si totusi .. sa stai sa te chinui cu o viteza mult sub standardele actuale ? sa nu poti trimite un fisier pe YM… viteza maxima de 50 de kilo ?

    best advice .. alege bine inainte sa te schimbi

  3. fourtyseven Says:

    Entuziasmul meu apropo de Clicknet e explicat şi de faptul că acolo unde sunt abonat am viteză suficientă.

  4. clicknet e bun :D

Lasă un răspuns

