UPC – unde p.m. e conexiunea?

De data asta cred că e clar că prin „p.m” nu mă refer nici la „pacea mă-sii” nici la „post meridian”. NU, e vorba că azi, marţi, 20 ianuarie, UPC a găsit de cuviinţă să îmi taie alimentarea cu net. Iar. Şi n-a mers o zi întreagă până acum.
Din nou am apelat la tata, că el se ocupă cu ce ţine de contracte. Şi a sunat el la ei, cică nu pot să trimită pe nimeni până mâine (21). Le-a zis că ori vine echipa azi la 8 jumate ori vine mâine să strângă cablurile. Acum n-am net, bloghez pe notepad în timp ce stau să mi se instaleze Service Pack 1 la Vista (l-am luat prin automatic updates).
Wirelessuri nu mai prind, mâine nu ştiu ce fac, sunt curios cât de devreme o să îmi viziteze bârlogul cele două salopete (meşteri included) trimise de la UPC, şi dacă chiar renunţăm la ei.
E penibil, e a treia oară luna asta când pică netul o zi întreagă şi ei nu-s în stare să facă nimic. Clicknetul de la Râmnic nu a picat decât maxim de două ori. În patru ani. Şi merge incomparabil mai bine, ce să mai vorbim de stabilitate.
Proful de info foloseşte RDS şi mi-a zis că lui îi merge bine. Pare şi convenabil ca preţ. Dacă reziliem cu UPC, cel mai probabil „ni treşim pi erdieş”.
Pace. Vouă, nu mă-sii.

Lasă un răspuns

