Din ciclul „reguli cretine, numai pentru fraieri”

Bilă albă. S-a anulat regula aia care interzicea învoirile pentru olimpiade.

Bilă neagră. Regulă nouă, când încep orele de curs se încuie porţile liceului. Mai pe şleau, ai întârziat, rămâi afară. Nu ştiu în ce măsură se va aplica regula asta, eu critic ceea ce înseamnă, dar sunt aproape sigur că se va cam aplica.

Mie mi se pare o porcărie odioasă. Din mai multe puncte de vedere. Par example, regula asta se aplică doar fraieelevilor. Adică, dacă un prof întârzie, nu se ia nimeni de el, şi nu îşi ratează ora. Noi dacă întârziem cinci minute avem absenţă şi ratăm o lecţie. Nu zic că proful nu are voie să întârzie. Zic că şi profii şi elevii, fără deosebire, sunt OAMENI. Şi ca nişte oameni ce sunt, mai au câte o problemă. Drept pentru care mai întârzie uneori. De acord, sunt elevi care întârzie voit. 

Spre exemplu, eu. Marţi vine mama la mine şi am parte şi eu de o masă sănătoasă. Adică de MÂNCARE. Şi fiindcă nu îmi văd părinţii decât sâmbăta şi duminica, şi când mai vin, e normal să vreau să stau mai mult. În plus, profa de la prima oră de marţi, întârzie cel puţin 15-20 de minute. Până acum nu a fost nici o problemă. Acum trebuie să vin mai devreme la şcoală ca să stau 20 de minute degeaba?

Iar pentru cei care intră după prof, EXISTĂ sancţiuni. Concluzie, regulă de aceeaşi culoare ca şi viitorul românesc. Recte căcănie. Pentru că deasupra profesorilor care elaborează asemenea reguli nu se găseşte nimeni. Nici măcar bunul simţ de a realiza că elevul e la fel de om ca profesorul.

Dar unii sunt mai presus de lege. Pentru că ei fac legea.

De-asta deviza mea e „breaking the law”.

6 răspunsuri to “Din ciclul „reguli cretine, numai pentru fraieri””

  1. E un caz tipic demn de „Ferma Animalelor ” a lui George Orwell;)Toate animalele sunt egale,dar unele sunt mai egale decat altele.

  2. fourtyseven Says:

    Eu credeam că sunt tâmpit când mă gândeam că liceul ăsta devine orwellian, dar ori nu sunt tâmpit, ori nu sunt singurul. Şi înclin spre prima variantă.

  3. Vineri ma duceam cu Denisa la scoala..cand ne apropiem iese gardianu’ nervos si ne arata ceasu’: „Unde va credeti domnisoarelor..ca s’a sunat de mult…si mai mergeti si la brat”..nu zic nimic..intru in scoala si ma uit la ceas: 13:17…intarziasem 2 minute:-l

  4. fourtyseven Says:

    Teoretic, regula a fost impusă de Miliţia Română ca să nu se mai petreacă ţâşpe infracţiuni în licee. Da’ te întreb, dacă e vorba pe aşa, pentru care motiv mai stau gardienii postaţi la uşă? Şi în plus, cine vine să se taie cu săbii la noi în liceu, sincer?:))

  5. EU!En garde!

  6. fourtyseven Says:

    Haules baules vere, nu da la puradei, hauilioooo!!!

Lasă un răspuns

