Unde Pacea (ei) e Conexiunea?

Bănuiesc că e destul de clar din titlu că e vorba de provaidării noştri de ‘net, mult iubiţii nenoduzi de la UPC. Lăsând la o parte construcţiile posibile de backronyms pentru numele firmei lor, şi lăsând la o parte şi vulgarităţile care se pot construi, o să trec la subiect. Săptămâna trecută revin la bârlog după 2 săptămâni de vacanţă. Luni merge totu’ brici. Marţi dimineaţă vine mama cu pachetul de mâncare. La 11 constat că netu’ a picat. Dau nişte reseturi şi renunţ, îmi termin de scris ceva teme şi mă duc la şcoală.

Seara… fericire maximă. Nema net. Mut laptop pe balcon, pe pervazul ferestrei deasupra caloriferului, oriunde, numa’ să prind un prăpădit de semnal, fie el cât de slab. Mă plimb prin fiecare metru pătrat al balconului unui bârlog, balcon destul de mare, în care ai putea să şi dormi dacă ar fi vară şi până la urmă prind un wireless. Care cade din 5 în 5 minute. Înarmat cu calm, izmene, o pufaică şi o grămadă de haine pe mine, am reuşit să îmi citesc blogurile şi să şi muncesc un pic în seara aia.

A doua zi dimineaţa cazul îl preia tata, care le transmite celor de la UPC un târg simplu. Ori vin până-n prânz ori gata contractul. Până la urmă a modificat şi a zis că la ora opt, că ei ziceau că înainte de prânz nu pot veni. La 2 mă sună meşteru’ şi la 8 constat că merge netul şi că vin cei doi Dorel în casă la mine şi caută calculatorul.

De fapt un Dorel căuta calculatorul, celălalt „uite bă aici leptoapa”, şi îmi dă ordin să bag ip-ul modemului. Mă rog… detalii, detalii.

Joi a picat iar. Toată dimineaţa nema net. Iar telefoane. De astă dată nici la wireless nu se mai lega. Turns out că era de fapt o problemă de reţea. Nu ştiu ce naiba a fost, da’ mă cam enervează instabilitatea conexiunii lor.

Lasă un răspuns

