E criză

Vin vremuri atât de căcăcioase că până şi eu, un amărât de dude din popor, încep să le simt mirosul. Acum câteva zile am cumpărat un obiectiv de 50 de milimetri second hand, cu 60 de lei mai ieftin decât în magazin. Alternativa era să nu iau, că joia viitoare aveam să mergem la Bucureşti şi, poate, să luăm nou. În mod normal aş fi luat nou, da’ am luat SH că mi s-a părut că fac o afacere bună.

Şi acum sunt bucuros că am făcut alegerea asta. Pe atunci obiectivul era 340 de lei. Acum e vreo 450. Şi preţurile or să crească tare. Spre exemplu, găsisem un Asus EEEPC cu vreo 4 milioane 800, şi mă tenta să iau şi să meşteresc un stick şi un card reader prin el. Da’ între timp s-a făcut 5 milioane jumate şi dup-aia a şi dispărut oferta. Acum e 5 opt sute. Şi tata zice că euro nu prea o să scadă.

Lasă un răspuns

