Noutăţi

Mi-a venit obiectivul de 50mm. De fapt, ieri a ajuns la tata, şi azi de la tata la mine. L-a trimis un dude de pe Softpedia prin Prioripost, şi pe mine mă miră cel mai tare că a ajuns teafăr şi nevătămat, având în vedere poveştile despre Poştă citite la Vis Urât. Obiectivul… e MIC. De vreo 2 ori mai mic decât obiectivul din kit. Şi are o diafragmă MARE. Culmea ironiei e că atunci când am aprins aparatul am realizat că am rămas fără baterie, aşa că probele le facem după ce se încarcă. Oricum era cam aburit, că venise de la rece.

Şi am renunţat la Firefox, m-am trecut pe Google Chrome. Şi cam regret schimbarea, fiindcă nu mai am Live Bookmarks-urile de dinainte (acum folosesc Google Reader, şi mi se pare mult mai ciudat) şi când intru pe site-uri gen F64 şi încep să fac scroll, îmi termină funcţia de „rotiţă de scroll” de la touchpad. Plus că face figuri la multe site-uri. Cred că revin la Firefox, pentru că nu sesizez diferenţe foarte semnificative apropo de consumul de memorie. Aşa că facem schimbarea înapoi. 

Pace.

Un răspuns to “Noutăţi”

  1. dimineatalamare Says:

    si niste monstre de poze? ca doar s-o dezaburit obiectivu’ pana acu’…

Lasă un răspuns

