Ne amintim şi de Dumnezeu

Mi-a povestit un prieten cu care mă întâlnesc foarte des pe la Biserică o întâmplare din timpul campaniei, într-o duminică în care eu nu am fost pe acolo (de obicei ne întâlnim în faţă, la slujbă, în partea stângă, în dreapta fiind „corul”).

E, şi zice că l-a luat un bătrân în partea cu corul, şi respectivul s-a dus acolo. Curând, se face îmbulzeală prin biserică, lumea se adună în jurul unei ilustre „doamne”. Bătrânul o vede, şi îi spune tovarăşului meu „tu ştii cine e aia?”. Evident, „nu.”. Bătrânul continuă „E… (ilustra „doamnă”). A venit să împartă icoane la credincioşi. De când mă ştiu eu în parohia asta n-am mai văzut-o intrând în biserică.”

Un răspuns to “Ne amintim şi de Dumnezeu”

  1. De-aia e bine sa fii ateu!

Lasă un răspuns

