Scurtele de luni seara

Ultima săptămână din 2008 la bârlog. Frig dimineaţă, ploua în Râmnic şi spre Buzău. Şi, ca o ironie, când m-am suit în maşină la CD player se auzea maestrul Nicu Alifantis cântând „ploua infernal…”. În Buzău a şi nins. Chit că mai pe dup-amiază.

Am „anunţat” mai demult că viitorul României e căcăniu. Vremurile căcăcioase care vin sunt mai căcăcioase pe zi ce trece. Stolojan, în caracteristicu-i stil, s-a retras iar. Ultima oară când a făcut figura eram la ţară, ajutam cu culesul viei, şi îmi amintesc că eram cu tata şi bunica mea prin casă, şi mai venise cineva. Eu, istovit, mă uitam pe Realitatea la televizor. Şi văd ştirea. Ies pe hol, nenea ăla zice „n-o să câştige ăsta alegerile!” şi îi răspund „normal că nu, doar s-a retras”. Şi pe atunci chiar îl susţineam pe Stolojan.

Pute tare a peşte înlocuirea lui cu Boc. Ba mai zic că dacă Frankenstein îmi inspira un pic de încredere, Boc nu reuşeşte performanţa asta.

Pe materialul didactic disponibil am încercat iarăşi Nikonul şi am tras nişte RAW-uri. Fie şi numai pentru asta merită să îţi iei un reflex. Le-am corectat expunerile, încă nu-s obişnuit să introduc bliţul în ecuaţia pentru „manual” prea bine, şi văd că merită mult. Pot tot din soft să le modific şi balansul de alb în kelvini, şi mi se pare alt avantaj enorm.

Se prefigurează alt drum la Bucureşti, de data asta ţintind spre a lua nişte acumulatori şi încărcătoare tot de la F64.

Lasă un comentariu