Dioxina, rezultatul idioţeniei

Azi mă uitam pe Realitatea, abia coborât din tren, şi ce văd? Emisiunea lui Stelian Tănase, 3×3. Nimic deosebit. Doar că era subiectul exact carnea, mă rog, mezelurile, cu dioxină. Şi ce aflu?

Că dioxina este băgată înadins într-un ulei pentru transformatoarele electrice pentru a le creşte eficienţa. Sau ceva de genul. Şi că întro fabrică de nutreţuri din Irlanda cineva a băgat în furaje în loc de ulei vegetal, ulei de transformator electric.

Pauză. Mintea mea s-a supraîncălzit. Logica executa flotări de care nici eu nu mă credeam capabil. Cât de idiot, de bou, de cretin odios poţi să fii să încurci un ulei vegetal cu un ulei de transformator electric? Sau dacă nu eşti idiot, cât de sadic? Şi când mă gândesc câţi mici am tot mâncat din septembrie încoace… mai ales că nu de la restaurant.

Ah, pentru cine e curios de unde îmi iau eu mici. Singura micărie bună pe care o ştiu în Buzău e în piaţă, cum intri dinspre părculeţ pe dreapta. Straşnici mici. O delectare a papilelor gustative.

2 răspunsuri to “Dioxina, rezultatul idioţeniei”

  1. Bă, deci, e serioasă treaba cu dioxina? Pentru că eu, de câteva zile-ncoace, bag la mezeluri în mine ca-n spitalu’ de urgenţă – ba chiar şi-n momentu-ăsta. Da’ al dracu’ să fiu dac-am păţit ceva. Bine… am băgat şi smântână la greu, da’ nu ştiu dacă e relevant.

  2. fourtyseven Says:

    Şi eu bag mezeluri la greu, de câteva săptămâni încoace, da’ în afară de faptul că mi-e extrem de lehamite de totul, nu am păţit nimic.

Lasă un răspuns

