Despre furăciuni

Momentul mult visat a venit. L-a nominalizat pe prim ministru. A venit Băselu’ şi a zis Stolo prim ministru patru ani. Eu din ce am înţeles, PSD şi PD au negociat să fie un prim ministru de la un partid 2 ani şi de la celălalt alţi 2. Băse fără nici un avertisment pac Stolo 4 ani. Păi, să fim sinceri, când la guvernare ajung doi hoţi la fel de mari, nu e normal să se fure şi unul pe celălalt?

Citez. Vin vremuri căcăcioase.

Oricum, am prevestit eu ceva. La o oră de antreprenorială făceam teoria chibritului cu proful, că era ora pe terminate. Şi zic la un moment dat „domn’ profesor, ce culoare credeţi că are viitorul României?” „culoare politică sau ce?” „nu, pur şi simplu, ce culoare” „nu ştiu” „căcănie…” moment acompaniat de un cor de râsete.

Un răspuns to “Despre furăciuni”

  1. jurnaluluneichitari Says:

    la-m intrebat pe tata azi cand am fost la cumparaturi de ce a cumparat 4 pachete de unt si el mi-a zis „vin vremuri cacacioase” :)) fiecare cu ce-l doare

Lasă un răspuns

