Cugetare

Pe realitatea zise aşa:

Cancerul de col uterin e a doua cauză a decesului printre femeile din Europa după cel de sân.

Să înţeleg că femeile nu mai mor de bătrâneţe?

Asta dincolo de faptul că vaccinul ăla mi se pare o porcărie odioasă.

6 răspunsuri to “Cugetare”

  1. se presupune ca te protejeaza de boala.
    nu inteleg dc crezi ca e o porcarie.
    mi se pare f bine ca s-a reusit prepararea unui astfel de vaccin.

  2. dimineatalamare Says:

    barbatii nu o sa inteleaga in veci pe deplin utilitatea unui vaccin pentru femei.

  3. dimineatalamare Says:

    iarasi nu s-a postat tot commentul. restul suna cam asa: „da’ daca vaccinu’ ala e periculos, ma fac pe el.”

  4. fourtyseven Says:

    Eu am zis că e o porcărie odioasă nu fiindcă nu i-aş înţelege utilitatea. Mi se pare util ceva care să prevină cancerul. Am zis că e o porcărie odioasă fiindcă există dubii serioase în legătură cu periculozitatea vaccinului. Mai pe şleau, unii au făcut vaccinul ăsta şi nu le-a făcut deloc bine. Mie mi s-a părut grăbită şi un pic ciudată campania asta de vaccinare în masă.

Lasă un răspuns

