Manifest de blogger naţionalist

E 1 Decembrie, ziua naţională a românilor, şi pe calea asta vă urez tuturor „la mulţi ani”.

Totuşi, văd că mulţi urăsc ţara şi neamul. Probabil că nu toţi veţi fi de acord cu mine, dar m-am mai justificat o dată. Pentru tot răul din ţară învinuiesc regimul comunist. Citez din mine, din articolul de la link:

Ruşii au venit şi au colectivizat, din motive politice Ceauşescu şi Secu nu au dezvoltat reţelele de comunicaţii (mai ales cele rutiere) şi am stagnat.

În plus au distrus şi simţul civic al oamenilor din acelaşi motiv, pentru a preveni o eventuală revoluţie. Cineva mi-a zis pe mess că suntem un neam de ţărani. Sincer, aşa şi e. Eu din câte ştiu, agricultura românească, atunci când a muncit serios, a fost printre primele din Europa. Şi încă dăm produse agricole de calitate foarte bună.

Dincolo de asta, ceea ce zic aici e părerea mea strict subiectivă. Pentru neamul ăsta şi-a dat viaţa Mareşalul Ion Antonescu, pe care îl consider unul dintre marii eroi ai neamului. Eu îmi dau seama că a avut două scopuri în război. Primul, refacerea graniţelor. Al doilea, să nu lase bolşevicii să intre în ţară. Din motivele astea, plus din motivul de onoare militară, a continuat lupta până la Stalingrad, fiindcă le promisese ajutor nemţilor. Pe 23 august a fost arestat. Urmarea o ştim. Au venit ruşii. Şi s-a dus naibii totul. Închipuiţi-vă ce ar fi fost dacă nu îl arestau. Probabil că ar fi continuat războiul şi nemţii ar fi creat arme nucleare. Consecinţa firească ar fi fost evidentă – destrămarea Imperiului Sovietic.

Iar Mareşalul şi-a dat viaţa pentru neam. La fel şi Mihai Viteazul. Sau Decebal. Şi pentru sacrificiul lor măcar, putem să ne iubim neamul.

Chit că 10 mai ar fi o zi naţională mai potrivită.

Lasă un răspuns

