Scurt pe 47

Azi fu olimpiada de engleză, faza locală. Cred că iau destul de bine. La 5 se afişează rezultatele pe net. Aştept cu interes.

M-am întors la Râmnic cu maşina albă. Pentru prima oară din clasa a şaptea, am mers fără să am nici măcar unde să pun mâna să mă ţin. Plus geanta de la laptop care are vreo 4 kile. Am ieşit fleaşcă de transpiraţie.

Iar mi-am refăcut lipiturile de la mufa de la laptop. Cred că e treabă de 5 minute deja.

Mâine avem iar excursie cu clasa, la Bucureşti, la târgul de carte şi la teatru. Vreau să „inspectez” mult lăudata şaormerie Genin.

LATER EDIT: 22 noiembrie, 2008, ora 14.47. La Râmnicu Sărat ninge.

EVEN LATER EDIT:

Prima ninsoare

Prima ninsoare

Un răspuns to “Scurt pe 47”

  1. Poti sa imi trimiti si mie subiectele pana la ora 21:00 dak se poate .. n`am putut sa ma duc si sunt curios sa vad ce s`a dat :) id focus_king_2005

Lasă un răspuns

