Vis phoenixian

Mare fan al formaţiei, m-a cam afectat despărţirea pe parcursul acestui an, şi de multe ori mi-a trecut prin cap „re-formarea” unui Phoenix cu Baniciu, Kappl, Mani Neumann, Ţăndărică (sau măcar Costin Petrescu) şi Cnejevici. Pe Baniciu, Cnejevici şi Costin Petrescu i-am prins la concertul din iulie, când am stat o noapte în gara de nord, şi mi-a păcut ce a ieşit. Azi, citindu-mi feed-ul, dau pe blogul lui Ioji Kappl de asta. O colaborare solidă între Kappl şi Baniciu. Întrebarea ar fi, pe când o să se integreze cu totul acest „revival”? Revival îi zic numai fiindcă în Phoenixul propriu-zis au mai rămas numai Covaci, Cristi Gram şi Ţăndărică (să fim serioşi, Tavi Colen? Bogdan Bradu? Ionuţ Contraş?)

Lasă un răspuns

