Cumpăraţi produse româneşti

Cumparati Made in Romania tot ce se poate, de la orez pana la chestii de uz casnic. Nu ma refer ca trebuie sa cumparam Logan, daca vrem si avem bani de Mercedes, dar, producatorii nostri au dificultati sa exporte acum. Cu cat mai multi vor cumpara produse romanesti, macar pana trece criza, cu atat mai mult vor avea de lucru romanii din putinele fabrici care mai produc ceva in Romania si vom trece mai usor peste criza. Cumparand un produs romanesc se platesc impozite, salarii, chirii, dobanzi. Nu poti sa le cumperi pe toate din afara, dar atunci cand poti alege … Cea mai usoara metoda de identificare a unui produs romanesc sunt in general primele 3 cifre din codul de bara. Acestea sunt fie 594 fie 642 (exceptie fac bauturile) (mass)

Am primit massul ăsta de la Psihedelicul, şi l-am dat mai departe fiindcă mie îmi pare că are dreptate. Nici eu nu iau doar produse româneşti, dar pe cât posibil iau, că am mai mare încredere în produsele alimentare româneşti decât în cele străineze. Şi ca o rugăminte personală, nu vă faceţi capriciul de a lua Evian de import sau prostii dinastea, luaţi Borsecu’ românesc. În plus, au străinezii cârnaţi de Pleşcoi sau pastramă ca a noastră?

3 răspunsuri to “Cumpăraţi produse româneşti”

  1. Dude, ca să nu înţeleagă lumea greşit: nu l-am scris eu. Eu doar l-am răspândit.

  2. Total Anormal Says:

    Eu am o mare scarba pe fitosi si snobi asa ca obisnuiesc sa improsc cu injurii si blestematii in cazuri in care retarzii se arata impresionati de calitatea marfurilor straine. Foarte corect, da de ce calitate? Nu-mi trebuie. Ca uneori mai imi fac placerea de a cauta carti de D&D de prin state, asta e din cauza ca aici nu se gasesc. Personal, consider ca nu e niciun motiv pentru care sa te arati smecher si sa cumperi produse straine. Cat despre Evian, am ramas cu o scarba groaznica fata de ea dupa ce am citit American Psycho (cartea). Era apa favorita a lui Bateman, de altfel snobul snobilor, dar cateodata simpatic prin refularile lui grotesti.

  3. […] a acestei atitudini a consumatorului român una dintre soluţiile ieşirii din criză sau măcar o gură de oxigen pentru greu-lovita economie românească.  Sunt site-uri care şi-au propus corelarea eforturilor […]

Lasă un răspuns

