Un an de blog

Azi, 15 noiembrie 2008, eu fac 16 ani jumate. Să zicem că nu e mare brânză, dar acum un an m-am dus pe wordpress.com şi am făcut blogul ăsta. Istoria mea în blogging începe, însă, cu anul 2005. Atunci făcusem o tentativă de blog pe blogspot, numită „Jurnalu’ lu’ nea Nelu”. Tentativa a ţinut câteva luni, mă durea la bască de trafic şi puneam numai prostii pe blog. Prin septembrie 2006 dădusem pe forumul daciaclub (unde sunt din 2005 lurker) de o poveste foarte simpatică cu un vecin manelist. Şi acolo era şi un link către blogul lui Vis Urât, primul blog pe care l-am citit, şi abia atunci am înţeles ce e un blog adevărat.

Caterinca tot s-a ţinut de mine şi prin noiembrie 2006 am creat un blog cooperativ, un „institut de frecat menta”, la care cică scriam analize ale unor evenimente. Evident, era la caterincă. Abia prin 2007, în noiembrie, după ce am început să citesc mai mulţi bloggeri (we3d, Arhi, piticu, Pid’jin) m-am apucat serios de blogging, încercând chiar şi un mic fotoblog, care va fi „îmbunătăţit” în curând. Şi drept să zic, sunt foarte mullţumit de blogul meu până acum. Sper până la sfârşitul anului să pot să mă mut pe un host privat şi pe un domeniu al meu.

Lăsând la o parte istoria mea ca blogger (ţin să mă laud că nu am cerut nimănui promovare şi nu am lins pe nimeni în fund să fiu promovat), dau la iveală ceva statistici.

La momentul în care am scris articolul ăsta aveam 24650 de vizite (aproximativ). Cea mai bună lună până acum a fost octombrie 2008, cu 6221 afişări, şi cu o medie de 201 afişări pe zi. Cea mai slabă a fost noiembrie 2007, cu doar 4 afişări în total. Cele mai multe afişări au fost 397, pe 5 octombrie 2008. Am scris 178 de articole, în medie, unul la două zile, în 11 categorii şi cu 300 de etichete. Am avut parte de 521 comentarii până acum, câţiva cititori fideli, ţinta mea principală de audienţă, cum ar veni.

Ultimele zile au fost marcate de o puternică lene, din care încep să mă ridic azi, fiindcă prea am tras „blogul navetistului săptămânal” pe linie moartă. Dacă ar fi să zic ceva de „navetistul săptămânal”, ar trebui să zic că navetistul a devenit ceferist, nu doar datorită uniformei şcolare, ci şi datorită multitudinii de dăţi în care m-am întâlnit cu trenurile în anul 2008.

2 răspunsuri to “Un an de blog”

  1. hehe.lma blog.

  2. […] aduce o cântare. Se încheie primul an de blogare şi încep să mă uit să îmi “dezvolt” echipamentul fotografic. Pentru […]

Lasă un răspuns

