Suflete de slugă

Deja îmi fac griji că pun prea des filmuleţe de pe youtube, dar ascultând melodia asta în microbuz am realizat câtă dreptate poate să aibă omul ăsta. Mai ales că m-am lovit de multe ori de asemenea „suflete de slugă”, de oameni cărora le e frică să se răscoale împotriva unui rău de teama altuia, pentru care încercarea piere în faţa riscului posibil… pentru cine nu o ştie, merită ascultată. Pentru cine o ştie, merită reascultată. Şi fiindcă filmuleţul ăsta e cel mai reuşit, îl pun pe ăsta, chiar dacă începe cu altă melodie (pe care am avut privilegiul să o văd live la Folk You)…

2 răspunsuri to “Suflete de slugă”

  1. OMG 9minute, WTF! Nu ma uit!

  2. :)) Nici eu nu am avut rabdarea sa il vad pe tot. Asa sunt folkistii au multe de spus, mai ceva ca hip-hop-erii

Lasă un răspuns

