Monumentul prostiei

Ţara noastră mai nou e ţara în care bancul devine realitate. Adică, pana mea, ieri văzusem o ştire cum că la Târgu Mureş un idiot i-a cerut poliţaiului care l-a oprit să sufle el în etiltest. Deci nu numai că a refuzat să sufle în fiolă, dar l-a şi pus pe poliţist să facă asta. Invocând şi „buna credinţă” dacă nu mă înşel.

Între noi fie vorba, dacă eu îi făceam aşa poliţaiului probabil că îmi trăsnea o amendă pentru ultraj de mă suiam pe pereţi. Da’ fratele „victimei” parcă, sau chiar victima, nu mai ştiu, era sus-pus pe la autorităţile locale. Bietul poliţai l-a tot bătut la cap să sufle el, da’ în final monumentul prostiei, şeful poliţistului, l-a pus pe micul miliţian să sufle în fiolă.

Deci. Pe cuvântul meu dac poliţaii ăştia nu sunt scoşi din bancuri. Să fii poliţai mic şi să vrei să-ţi faci treaba te împiedici de ăia mari, care zău că fac bancurile cu miliţieni să pară… indulgente!

Lasă un răspuns

