Ce mai vede omu'

Ieri am ieşit, seara, din oraş, cu scopul de a da o tură prin Focşani. Au reuşit ai mei să mă convingă să arunc un ochi prin Carrefouru’ lor. Primul lucru pe care l-am văzut a fost ieşirea din Râmnic. Deşi era deja întuneric pe afară, se vedea destul de clar. Acuma, de când mă ştiu merg cel puţin de 5 ori pe an în direcţia aceea. Încă îmi amintesc de vremea când erau doar două benzi (în total) pe acolo.

Şi în rest, cât vezi cu ochii, câmp. Pe stânga vreo 3 clădiri de lemn, de care îmi amintesc clar. Da’ acuma văd pe dreapta case. Multe. Mă rog, mai degrabă vile. M-a mirat, au răsărit aşa, aproape deodată, o grămadă de case solide, din beton şi bolţari. Ce să-nţeleg, că ajunge Râmnicul ca un fel de Bucureşti?

Cât despre Carrefour, am văzut acolo un Media Galaxy ENORM. Vreo oră cred că m-am plimbat prin el. Ce m-a mirat a fost că nu am găsit aproape deloc inkjeturi Canon. Sau camere foto semiprofesionale Canon. În schimb, tot capătul magazinului numai plasme. Şi preţuri de-a dreptul cretine. Un splitter de jack 16 lei. Ceva de genul găsesc în Dacia în Buzău cu vreo 2 lei. Am văzut şi „live” un EEE-PC, şi sincer, cred că mi-ar plăcea, ca „jucărie de vacanţă”, pentru un blogging sau aplicaţii foarte light. Ah, şi o cameră Canon Powershot SX100 IS, parcă, în Carrefour costa 6 milioane şi dădea card de 2 giga. În MG costa 8.

În rest, nimic nou sub soare.

Un răspuns to “Ce mai vede omu'”

  1. Si eu vreau sa imi construiesc o casa de lemn si acum ma documentez peste tot despre ele.

Lasă un răspuns

