Cugetare despre blogosfera mare

Printre bloggerii mari pe care îi citesc, adică alde Arhi, Zoso, Vis Urât, chiar şi DeCe, a apărut un „trend” parcă să scrie despre acelaşi lucru. Adică, nu ştiu, mie îmi plăcea să îi citesc că la ei citeam chestii complet diferite. Spre exemplu, conflictul lui Vis Urât cu Mircea Badea (un război stupid, părerea mea, care nu i-a adus câştig blogului lui Vis Urât – ba mai mult, l-a dus în pierdere – ah, unde sunt povestirile lui cu vecinii?) şi faptul că Arhi n-avea nimic cu „ninja” Badea.

Da’ încep acum cu nişte lepşe. Să zicem că nu mă deranjează. Dar s-a alarmat zoso că i-a furat un ratat, Marian Pop, tema de la blog. Şi dup-aia încep şi ăilalţi să scrie să-l înjure pe hoţ.

Frate, dă-o-n mama ei de treabă, ce rost are să-l luaţi toţi la înjurături? Zoso e păgubitul, pe el îl priveşte, de ce vă adunaţi toţi să aruncaţi cu bolovani în ciorditor? Pana mea, strică din originalitatea specifică fiecăruia. Mai lăsaţi-l naibii, că nu merită atâta osteneală.

2 răspunsuri to “Cugetare despre blogosfera mare”

  1. Dacă te uiți cu atenție pe paginile lor, o să remarci undeva ceva de genul:
    Blog din reteaua blog20.
    Insured by MAFIA. YOU HIT US, WE HIT YOU

    vrei să detaliez?
    :D

  2. Si eu citeam blogul lui zozo zi de zi, pana cand am vazut ca nu e capabil sa accepte un comentariu critic cu unul dintre articolelel lui, dat de mine si dupa aceea nu am mai intrat deloc. Apropos, lam si intrebat de ce nu doreste sa accepte comentariul si nu am primit nici un raspuns in schimb. Sunt sigur ca nu sunt singurul caz ;) adica comentariile NUMAI comentariile pozitive la articolele lui sunt acceptate. Si nu ma refer la comentarii de la cei care injura sau cei care isi bat joc, acele comentarii nici nu nu leas accepta, ci la cele cu putina logica si adevar.

Lasă un răspuns

