Logică

Mai demult era un banc, care zicea aşa. „An ordinary person would say that if something isn’t broken, it needs no fixing. An engineer on the other hand would say that if something isn’t broken, it doesn’t have enough features yet.”

Cam asta cred eu despre introducerea uniformei în şcoli. (iar scriu despre asta).

A, da, azi am dat un test la bio. Genul de test la care te lasă 1 minut la fiecare întrebare, ţi le şi dictează, şi la final ai 30 de secunde să finalizezi. Cel mai criminal posibil. Altă chestie foarte simpatică în şcoli e că afară sunt 10-15 grade (eu rezist doar în tricou şi cămaşă) iar caloriferele şcolii ard deja. Parcă să ne facă de petrecanie că am vrut uniforme.

4 răspunsuri to “Logică”

  1. Domnul meu, sa nu care cumva sa ridici privirea din lucrarea dumitale, ca stii cum te-am depunctat? Iti iau 4,2137832655… (nr. irational neperiodic) puncte daca te-am prins ca umbli cu asa ceva.

  2. diana..adica didi Says:

    9.45 asta e nota?:|

  3. de fanica zici?il am si eu ca prof

  4. Ionica merita sa scrii despre genialul lui „regulament”.

Lasă un răspuns

