Ce mai vezi prin oraşe

Azi mă găseam pe la 3 dup-amiaza în Buzău şi făceam cât sport n-am făcut toată săptămâna. Adică mă grăbeam spre gară că trebuia să-mi prind trenul. Şi merg eu ce merg, gonind pe o stradă destul de importantă, dar nu prea mare, traversez şi văd în faţa mea un ins cu un Passat model mai vechi (nu din cel manelitic/ubercomun, ceva mai vechi, care îmi plăcea şi mie) scoate maşina de pe trotuar şi dă să plece. Din spatele meu în goană un Cielo alb din care răsunau manele.

Ce a urmat a fost relativ previzibil. Ăla cu Passatul a frânat şi a încercat să se dea iar vitezomanul manelar cu pasager în spate scrâşneşte puternic din frâne (şi din dinţi) răspândind în jur sublimul miros de cauciuc ars. Partea bună e că doar cauciucul era ars. Se dă omu’ cu Passatu’ la o parte şi trece ăla cu Cielo, trage pe dreapta, pasagerul trage o înjurătură şi apoi zice ceva de genul „aoleu, vai de matematica voastră” (50% accurate). Nu ştiu ce a urmat dar cred că erau numa’ nervi pe manelari. Că ăla cu Passatu’ mi s-a părut că a plecat.

Deci. Cum puşca mea să goneşti ca zmeul vitezei pe o stradă nu tocmai vitezabilă, să fii cât pe ce să accidentezi pe cineva şi tot tu să fii cu gura mare? Păi să-mi fie iertat, da’ dacă ar vedea mareşalul Antonescu ce a ajuns din neamul pe care l-a iubit atât de mult, ar intra în mormânt. Iar.

3 răspunsuri to “Ce mai vezi prin oraşe”

  1. TheViolonist Says:

    Ce sa ii faci, asa e in romania se mai gaseste cate unu sa faca vreo prostie .Chestiile astea nu sunt deloc surprizatoare prosti is peste tot .Ce e important e sa stii sa te feresti de ei .

  2. cred ca ar trebui sa ne obisnuim cu chestiile astea :)) eu una nu mai sunt surprinsa de asa ceva… :-? ramanem cu indignarea…de care oricum nimanui nu ii pasa…

  3. Mqd5Xd tpnqbfksotwp, [url=http://iqeutqqwtrjj.com/]iqeutqqwtrjj[/url], [link=http://sbwsbkckycia.com/]sbwsbkckycia[/link], http://rxefrilydang.com/

Lasă un răspuns

