Marketingul la şcoală

La începutul anului am fost ales şeful clasei. Şi azi vine fostul reprezentant al nostru pe an (cel de anul trecut) cu revistele şcolii (alea de 5 mii bucata, foaie A3, 4 pagini, apariţie trei pe săptămână) şi mă întreabă cine vrea. Eu îi zic să întrebe prin clasă. Şi ajunge să mă întrebe „tu eşti şeful clasei?” „da” „du-te…” însoţit de un gest dinăla din mână.

După 2 ore iar. „Ai întrebat cine vrea?” „Nu, era treaba mea să vă fac vouă marketing?” şi iar gestul de „n-ai treabă”.

Întrebarea mea e asta. Şeful clasei fiind, care-i faza? Sunt ales de colegii mei să îi reprezint sau de ăia care fac revista să le fac marketing? Mai precis, de ce m-ar interesa pe mine să le strâng bani pentru revistă? Ce, mie îmi vine vreo parte din profit?

Eu ţin blogul meu. Deocamdată nu trag câştiguri din el. Da’ nici nu plătesc şi nici nu vor plăti cititorii să îl citească. Dar, spre deosebire de ziar, „nu e citit în tot liceul” şi nici „nu ţi-l aduce nimeni în fiecare clasă”.

Dar sunt citit şi în afara liceului.

Un răspuns to “Marketingul la şcoală”

  1. […] corect să impui cuiva să cumpere un produs, indiferent că vrea sau nu. Am mai tratat o dată un subiect similar, dar acum văd că problema se reîntoarce sub altă formă, la fiecare clasă este impus un anumit […]

Lasă un răspuns

