Scârbos

La o oră, nu spun ce materie, două colege au fost ascultate la sânge. Una a luat 6 şi cealaltă 8. Şi se găseşte să zică ceva o colegă (tocilară de felul ei, da’ dinaia enervantă) un răspuns. Profa îi mai pune 2 întrebări şi gata zecele. Sincer, asta mi s-a părut o măgărie gigantică, şi din perspectiva colegelor mele, şi din a mea, care fără să vreau să mă laud, la fiecare oră răspund şi ridic uneori şi puncte care cer un pic mai multă raţiune. Evident, nu primesc nici proverbiala lae.

Că în viaţă nu ajungi departe dacă raţionezi prea mult.

4 răspunsuri to “Scârbos”

  1. ne-a ascultat pe 3 dintre noi, si ana a luat 7, cred ca ai cofundat-o cu persoana care a luat 8..
    Oricum din chestia asta am invatat ca important nu e cata materie stii, ci cata tocesti, ca oricum nu se pune pret pe cultura generala..

  2. a, si eu am mai raspuns la alte ore, dar nu s-a tinut cont de asta. si era „confundat-o”

  3. Psihologie ?

  4. cred ca te refereai la primele ascultate din a doua ora p anu’ asta: adica eu si roxy…..chiar notele despre care vorbeai…asta e acum…oricum pot sa spun ca istoria nu e una din preferatele mele de cand ma stiu:))

Lasă un răspuns

