Cum îţi pierzi timpul degeaba la şcoală. Take 2.

Mda. Azi am descoperit cât de… de… imbecili de-a dreptul sunt unii. Mai precis ăia care fac orarul. Şi care stabilesc programele. Şi mai ales profa nastră de desen. Care e o scorpie. La noi la materii de genul desenului se munceşte mai cu „spor” decât la informatică (unde nu numai că e atmosfera relaxată, da’ avem şi un prof mult mai deştept). Ne pune să tragem tare de parcă materia ei ar fi cea mai importantă.

There’s more to this, however. Citez. „Mai lăsaţi vorba că aţi avut timp să vorbiţi şi n-o să înţelegeţi nimic.” Întrebare întrebătoare. Cum se face că la materii gen matematică sau informatică vorbim constant între noi, proful nu zice nimic şi majoritatea (dacă nu chiar toţi) înţelegem perfect? Cred că nu trebuie să dau răspunsul la problema asta. La ora de desen în clasă domneşte o atmosferă gen cazarmă, dacă se aude musca începe să urle. Complexată.

Daaaar… culmea bătăii de joc este ceea ce trebuie să facem. Dacă în gimnaziu la desen ne asculta din teorie, fel de fel de chestii, şi se ţinea cont mai puţin de execuţia lucrării, aici dacă îţi tremură pensula în mână ai 8. Şi îndrăznesc să zic că nu toţi ne naştem cu un talent mediu măcar la desen. Iar la muzică avem 10 pe simpla prezenţă. Azi însă bătaia de joc a atins apogeul. Tema a fost… design vestimentar. DESIGN VESTIMENTAR!

Dacă poate să îmi zică măcar O persoană cu ce mă ajută pe mine, liceean la mate-info-bilingv-engleză cu aspiraţii în informatică sau învăţământ cu ce mă ajută pe mine să ştiu să desenez haine (pardon, să le şi pictez), îl venerez. Na, dacă făceam un fel de istorie a artei, să ne clătim un pic cultura, mai ziceam. DAR DESIGN VESTIMENTAR? CE RAHAT E ĂSTA?

Şi nu vreau să aud explicaţii de genul „unii vor să fie creatori de modă”. Fiindcă alţii nu vor. Ştiu că au fost campanii menite să scoată ora de religie din programa şcolară. Pe motiv că e îndoctrinare. BĂLĂRII. La ora de religie 10 ani până acum am învăţat chestii de etică şi istorie. Nu am învăţat nimic apropo de intoleranţă. Eu cred că ora de religie (cu un profesor adecvat, evident) AJUTĂ. Cea de desen e o pierdere de vreme. Iar la cum ne munceşte pe noi, mai ceva ca la mate sau la info, e un rahat. Unul al dracului de costisitor.

Sper că mă citeşte profa. Că sincer, la cum se poartă cu noi, care suntem elevi cu bun simţ mai mult decât suficient, merită o clasă cu 30 dintre cei mai lipsiţi de maniere copii cu putinţă. Punct.

12 răspunsuri to “Cum îţi pierzi timpul degeaba la şcoală. Take 2.”

  1. i am zis ca ora de desen nu e importanta:))

  2. Total Anormal Says:

    Cat de imbecila poate fi, coaeeee!!! Mai tin minte ca anu trecut la desen eram foaaarte relaxat (da, in 11 adio desen&muzica) si totusi lucram. deci se poate si o ora de desen calumea, mai ales ca a fost o ora in care m-am ras si de Potarniche, ceea ce se poate considera un lucru util in mod obiectiv pt umanitate.

  3. dimineatalamare Says:

    mda. naspa. baspa tare. mi-ar place sa invat muzica 8->, cred ca ajuta mai mult ca desenu’…

  4. da’ eu?

  5. Inseamna ca nu faceti cu blonda cu care faceam noi :D

    I liked drawing classes. Gave me boners sometimes :))

  6. dap…cu aceeasi profa fac si eu :D

  7. Pune-i o pisica moarta pe scaun. Sau ceva un pix invizibil sa ii intre in cur cand se asaza.

  8. buna observatie :) este o frustrata.

  9. va urma o parte a treia cu orele de biologie? ;;)

  10. ai un spirit critic extrem de dezvoltat

    bravo! ;)

  11. nu stiu de ce dar am senzatia k ne lamentam degeaba :-? (din pacate) :)) crd k se cere sa ia cineva atitudine…some way…:-?

Lasă un răspuns

